جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سایت تحصیلی مشاوره تلفنی سپید

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

۳۵۱ بازديد

پس از انجام ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی دانشگاه علمی کاربردی داوطلبان معمولا به دنبال کسب اطلاعاتی در زمینه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردیهستند. در زمینه اعلام نتایج ثبت نام علمی کاربردی موارد مختلفی ممکن است مطرح باشد و داوطلبانی که در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام نموده اند این موارد برای آنها اهمیت پیدا کند. برای این دسته از داوطلبان توصیه می شود ادامه این مقاله را برای پاسخ به سوالاتی که در این زمینه برای آنها مطرح می شود ، دنبال نمایند.

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

موارد مرتبط با اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

در زمینه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی موارد مختلفی مطرح می گردد و سوالاتی به ذهن داوطلبان می رسد که به دنبال پاسخی برای این سوالات هستند. جواب بخشی از این سوالات را می توان در دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی پیدا نمود. اما در این بخش از مقاله به بیان برخی از سوالات و مواردی خواهیم پرداخت که ممکن است در دفترچه ثبت نام جواب آن وجود نداشته باشد.

  1. زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
  2. نحوی اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
  3. نحوی دریافت نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لازم به ذکر است به مانند دیگر مقالات در ادامه به توضیح و تشریح کامل این موارد خواهیم پرداخت.

زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از مواردی است که داوطلبان برای کسب اطلاع از آن به سایت های مختلفی ممکن است مراجعه نمایند. اما پاسخ دقیق نمی توان به این سوال داد. چرا که معمولا زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بستگی به زمان اتمام ثبت نام اینترنتی دارد. و از آنجایی که ثبت نام کاردانی علمی کاربردی برای ترم بهمن ماه از 28 بهمن تا 2 اسفند ماه به طول انجامید و در نهایت تا 7 اسفد ماه تمدید شد نتیجه نیز به فاصله یک هفته پس از اتمام آن رای اطلاع داوطلبان ثبت نام کرده بر روی درگاه اینترنتی سامانه سازمان سنجش قرار گرفت. پس به طور کلی زمان اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به فاصله یک الی دو هفته پس از اتمام زمان ثبت نام اینترنتی می باشد.

نحوی اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

همانگونه که در بخش قبل بیان نمودیم اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی اینترنتیsanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. از این رو داوطلبانی که بر اساس لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای کاردانی دانشگاه علمی کاربردیثبت نام نموده اند بایستی در بازه زمانی که در بخش قبل بیان نمودیم با مراجعه به این سایت با توجه به تصویر زیر به بخش جامع علمی کاربردی سایت سنجش مراجعه نمایند.

[caption id="attachment_591" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و کلیک بر روی آیکون جامع علمی کاربردی وارد صفحه علمی کاربردی سایت سنجش می شوید. در این هنگام بایستی داوطلبان با توجه به تصویر زیر بر روی لینک اعلام نتیجه دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی کلیک نمایند.

[caption id="attachment_592" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی[/caption]

پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج وارد صحفه اعلام نتیجه کاردانی می شوید و در این صفحه داوطلب بر اساس دستورالعملی که در بخش بعدی اعلام خواهیم نمود نسبت به دریافت نتیجه آزمون اقدام نمایید.

نحوی دریافت نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

بر اساس دستورالعملی که در بخش قبل بیان نمودیم برای دریافت نتیجه اقدام نمایید. در این صورت با صفحه ای که تصویر آن را در زیر می بینید رو به رو می شوید. که در آن با استفاده از دو روش جستجوی نتیجه با اطلاعات کارت و جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی  می توان نتیجه را مشاهده نمود.

[caption id="attachment_594" align="aligncenter" width="600"]نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

نحوه دریافت نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با روش اطلاعات فردی

در این شکل از دریافت نتایج کاردانی داوطلب پس از کلیک بر روی لینک اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و طی نمودن مراحل بیان شده در بخش قبل وارد صفحه دریافت نتیجه شده و در بخشی که در تصویر زیر مشخص شده نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و سال تولد داوطلب را وارد نموده و کارنامه داوطلب را دریافت نمایید.

[caption id="attachment_595" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

نحوه دریافت نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با روش اطلاعات کارت

در این روش و پس از طری مراحل بیان شده قبلی و وارد شدن به بخش اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در قسمت جستجو نتیجه با اطلاعات کارت که در تصویر زیر اشاره شده اطلاعت زیر را وارد می کنید.

[caption id="attachment_596" align="aligncenter" width="600"]اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی[/caption]

در این بخش داوطلب بایستی شماره پروند کارت اصلی و شماره شناسنامه خود را وارد نماید. وارد نمودن این اطلاعات در صورت قبولی داوطلب امکان مشاهده کارنامه داوطلب فراهم می گردد.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و بطور کلی درباره دانشگاه علمی کاربردی مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

مطالب مفید

رشته های علمی کاربردی

ثبت نام علمی کاربردی

دفترچه علمی کاربردی

نتایج علمی کاربردی

شهریه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

زمان ثبت نام علمی کاربردی

مطالب مرتبط با اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا

منبع:

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه علمی کاربردی

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.