پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

۳۲۰ بازديد

از مهمترین اقداماتی که نیاز است داوطلبان در مسیر ثبت نام دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 انجام دهند کسب اطلاعات لازم در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 می باشد. با توجه به این که دانشگاهآزاد با برخورداری از امکانات مناسب از تنوع رشته بالایی برخوردار می باشد و همچنین سیستم جدید پذیرش بدون آزمون که در آن داوطلبان می توانند تعدادی انتخاب داشته باشند و از میان این انتخاب ها در یکی پذیرش کسب نمایند از این رو اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 از اولویت بالایی برخوردار می باشد. دانشگاه آزاد نیز به مانند دیگر دانشگاه ها در مقاطع مختلفی دانشجو پذیرش دارد و می توان از  لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد و لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد در این زمینه اشاره نمود. به جهت همین اهمیت در این مقاله توضیحاتی در رابطه با این موضوع ارائه خواهیم نمود.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

 

[caption id="attachment_4525" align="aligncenter" width="600"]رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97[/caption]

 

موارد مطرح در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

در رابطه با رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 مورادی مطرح می باشد که نیاز است داوطلبان اطلاعات لازم را در رابطه با آنها کسب نمایند. در این مقاله نیز ما به بیان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 به تفکیک گروه های مختلف آموزشی در دانشگاهآزاد خواهیم پرداخت. از این رو توصیه می گردد با توجه به گروه آموزشی مد نظر خود به بخش های مختلف مقاله توجه نمایید.

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در گروه فنی و مهندسی

گروه فنی و مهندسی از جمله گروه های پر متقاظی در دانشگاهآزاد به حساب می آید که از تنوع رشته مناسبی برخوردار می باشد و حجم بالای بالایی از داوطلبان در حال تحصیل را به خود اختصاص داده است.  در این بخش از مقاله نیز به بیان برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در گروه فنی و مهندسی خواهیم پرداخت.

رشته مهندسی برق ، رشته مهندسی مکانیک ، رشته مهندسی پزشکی ، رشته مهندسی عمران ، رشته مهندسی شهرسازی ، رشته معماری ، رشته مهندسی هوا فضا ، رشته مهندسی هسته ای ، رشته مهندسی صنایع ، رشته مهندسی اپتیک و لیزر ، رشته مهندسی رباتیک ، رشته فیزیک مهندسی ، رشته ریاضی محض ، رشته کامپیوتر.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در گروه علوم پایه

گروه علوم پایه از گروه های اصلی دانشگاه آزاد به حساب می آید که به جهت نزدیکی به رشته های گروه پزشکی نیازمند امکانات مناسبی می باشد. دانشگاهآزاد نیز با برخورداری از این امکانات و در اختیار قرار دادن آن در خدمت دانشجویان خود جایگاه مناسبی برای ادامه تحصیل دارد.

رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی ، رشته گیاهپزشکی ، رشته زیست شناسی در گرایش های زیست گیاهی و جانوری ، رشته زمین شناسی ، رشته شیمی در گرایش های کاربردی و محض ، رشته زیست فناوری ، رشته علوم و مهندسی صنایع غذایی.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در گروه علوم انسانی

رشته های گروه علوم انسانی در دانشگاه آزاد به مانند دیگر گروه ها دارای رشته های متنوعی می باشد. در این بخش از مقاله نیز به بیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در این گروه خواهیم پرداخت.

رشته حقوق ، رشته روانشناسی ، رشته مددکاری ، رشته مشاوره ، رشته مدیریت ، رشته علوم تربیتی ، رشته تاریخ ، رشته جغرافیا ، رشته جهانگردی ، رشته پژوهشگری اجتماعی ، رشته آموزش ابتدایی ، رشته حسابداری ، رشته اقتصاد ، رشته علوم ورزشی ، رشته هتلداری ، رشته زبان و ادبیات انگلیسی ، رشته زبان و ادبیات فرانسه ، رشته تربیت مترجم زبان انگلیسی ، رشته آموزش زبان انگلیسی ، رشته تربیت مترجم زبان ایتالیایی ، رشته زبان روسی ، رشته زبان اسپانیایی ، رشته مترجمی خبر انگلیسی ، رشته مترجمی زبان آلمانی ، رشته زبان و ادبیات آلمانی ، رشته زبان و ادبیان ارمنی

 

[caption id="attachment_4526" align="aligncenter" width="600"]رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97[/caption]

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در گروه علوم پایه در گروه هنر و کشاورزی

پس از این سه رشته اصلی دانشگاهآزاد گروه های هنر و کشاورزی جزء آن دسته از گروه های دانشگاهی به حساب می آید که از معمولا از متقاظیان کمتری برای تحصیل برخوردار می باشد. و از آن سو نیز تنوع رشته ها در آن بسیار کمتر می باشد. در این بخش از مقاله نیز به بیان برخی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 در این دو گروه خواهیم پرداخت.

رشته علوم و مهندسی محیط زیست ، رشته گیاهپزشکی ، رشته زراعت و اصلاح نباتات ، رشته ترویج و آموزش کشاورزی پایدار ، رشته مهندسی ماشین آلات دریای ، رشته مهندسی ماشین آلات کشاورزی ، رشته مدیریت و کمیسر دریای ، رشته اقیانوس شناسی ، رشته علوم و مهندسی شیلات ، رشته علوم و مهندسی جنگل ، علوم و مهندسی خاک ، رشته مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی ، رشته بازیگری ، رشته طراحی صحنه ، رشته موسیقی ، رشته مرمت و تعمیر آثار باستانی ، رشته نمایش ، رشته ادبیات نمایشی ، رشته ارتباط تصویری ، رشته تلوزیون و هنر های دیجیتالی ، رشته فناوری صدا ، رشته نقاشی ، رشته طراحی پارچه و لباس.

داوطلبان عزیز در صورتی که در زمینه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97 و بطور کلی درباره دانشگاه آزاد مشکلی داشتید یا نیاز به مشاوره تحصیلیداشتید می توانید از 8-24 هر روز حتی ایام تعطیل با تلفن ثابت با شماره 1375-907-909 تماس بگیرید تا با کارشناسان مجرب سپید در ارتباط باشید.

لینک های مفید

کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

دکتری دانشگاه آزاد

رشته های دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه آزاد

شهریه دانشگاه آزاد

نتایج دانشگاه آزاد

دفترچه دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد

مطالب مفید رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

www.azmoon.org

شهریه رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

اعلام نتایج کاردانی دانشگاه آزاد

کارشناسی دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

شهریه رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد

منبع:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.